Jul 1, 2017

New Template For This Blog

My Blog, New Template, Berwajah Baru, 2017, New Look,
New Template For This Blog

Berkurun lama aku tak update blog ini hahaha, walaupun aku khususkan blog ini untuk join giveaway / contest / segmen anjuran para blogger tapi aku stil jarang update blog ni. Inilah masalahnya kalau dah ada banyak blog hahaha. Aku ada 3 blog kot, iaitu Blog Miss Banu Story yang merupakan blog utama, satu lagi blog ini dan lastly blog yang masih baru yang aku khususkan untuk dijadikan blog untuk apply Google Adsense nanti. Blog ketiga tu masih dalam proses edit dan juga entry2 disitu memang panjang karangannya maklumlah nak pikat google adsenselah katakan. Jadi untuk mengembalikan semangat yang hilang untuk update blog ni, maka aku tukar template blog ini untuk berwajah baru supaya aku makin bersemangat nak update blog ini hehe. Blog ini juga aku khususkan untuk sebagai backup kepada blog utama dan juga sebagai blog untuk try and error apa - aapa template baru gitu. Aku harap lepas ni follower pun makin bertambah dan begitu juga trafik blog ini. Banyak benda yang nak kena edit dalam blog ini sebab baru tukar template kan, so aku try edit secara slow - slow dulu. Apa pun semoga aku terus rajin mengupdate blog ini nanti. Amin..

Share:

0 comments:

Post a Comment